Pentru a adăuga absențe din rolul de Profesor, urmați acești pași:
- Accesați modulul ‘Catalog‘ din bara de navigare din dreapta. Apoi selectați opțiunea ‘Absențe‘ din partea de sus, iar în filtrele disponibile, selectați: ciclul de invățământ, domeniul de studiu, programul de studiu, anul, seria, grupa, și disciplina, sau puteți căuta studentul direct din bara de căutare după nume sau nr. matricol.
- În partea de jos se va încărca un tabel cu studenți, și absențele pe care aceștia le au la curs și seminar, precum și totalul acestora. Pentru a pune o absență unui student apăsăm pe iconița specifică din dreptul studentului.
- După accesarea iconiței de absență, vi se va cere să alegeți tipul de absență. Dacă doriți să fie înregistrată absența la curs, apăsați pe ‘Curs‘; dacă doriți să fie înregistrată absența la seminar, apăsați pe ‘Seminar‘. Apoi, vi se va cere să introduceți data absenței, după care confirmați acțiunea.
- După confrimarea acțiunii, absența se va înregistra cu succes în platformă.
- Profesorii pot selecta doar disciplinele la care sunt alocati.
- Nu se pot adăuga absențe în anii academici precedenți, ci doar în anul academic curent.